要有鬥志 操作才會殺


https://www.youtube.com/watch?v=j5-yKhDd64s


 


 


  


I'm not afraid to take a stand
 


我從不畏懼表達我的立場
Everybody come take my hand
每個人都想跟著我混
We'll walk this road together, through the storm
我們會一起走完這條路,即使暴風骤雨
Whatever weather, cold or warm
管他是什麼,嚴寒或酷暑
Just let you know that, you're not alone
只想你知道,你不孤獨
Hola if you feel that you've been down the same road
如果你踏上了和我同一條路,我會和你問好

(Intro)

Yeah, It's been a ride...
恩,就像在驰骋
I guess i had to go to that place to get to this one
我想我需要找到那條路
Now some of you might still be in that place
現在也許你還在原地
If you're trying to get out, just follow me
假如你想逃出去,跟我来
I'll get you there
我會帶你去

(Verse 1)




You can try and read my lyrics off of this paper before I lay 'em
在我還没有寫下這些時,你就可以讀懂我的歌词
But you won't take this thing out these words before I say 'em
但直到我你才能夠了解這真正的涵意
Cause ain't no way I'm let you stop me from causing mayhem
阻止我惹事是不可能的
When I say 'em or do something I do it, I don't give a damn
我說我想說的,做我想做的
What you think, I'm doing this for me, so f
ck the world
随你怎樣,我是為了我自己, 該死的這個世界

Feed it beans, it's gassed up, if a thing's stopping me
I'mma be what I set out to be, without a doubt undoubtedly
别想阻止我的,我仍會堅持我自己的路,毫無疑問的堅持
And all those who look down on me I'm tearing down your balcony
那些tm的看不起我的,我會連同他和他的房子一起毁掉
No if ands or buts don't try to ask him why or how can he
没有那些還有”“但是也不用問為什麼
From Infinite down to the last Relapse album he's still ***** and
從他第一張到上一張專辑,他還是那樣
Whether he's on salary, paid hourly
即使他是數錢數到手疼
Until he bows out or he *****'s his bowels out of him
記得他送前妻滾出房間還是他遭受穿腸痛苦
Whichever comes first, for better or worse
到来的哪一個,好的或者糟糕的
He's married to the game, like a ***** you for christmas
他的婚姻就像兒戲,就像聖誕節的詛咒
His gift is a curse, forget the earth he's got the urge
他的禮物就是詛咒,失去了世界,他卻受到了慫恿
To pull his dick from the dirt and ***** the universe
從拉扯他的xxx插入該死的整個宇宙




arrow
arrow
    全站熱搜

    獨孤求敗 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()